راحت دانلود

زندگی برای شناخت خود نیست زندگی برای خلق خود است

راحت دانلود

زندگی برای شناخت خود نیست زندگی برای خلق خود است

دانلود بازی Shank 2 برای PC

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

Shank 2 یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی سرگرم کننده و جالب را مشاهده نمایید .

 

| نسخه ی نهایی و معتبر RELOADED |

 



سیستم مورد نیاز بازی :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Pentium IV 2.4 GHz

RAM : 2 GB RAM – 3 GB RAM For Vista/7

Graphic: 256 MB GeForce 6800 or better

Free HDD : 1.5 GB HDD

 


source دانلود بازی Shank 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Shank 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  download دانلود بازی Shank 2 برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی

دانلود پارت ۱ :  Multiupload   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Multiupload   Rapidshare   Direct Link

download دانلود بازی Shank 2 برای PC دانلود کرک به صورت جداگانه


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۲
حسین خوشنواز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی